دوره آموزشی نوابغ بازاریابی و فروش

یکی از عوامل کلیدی موفقیت در سیستم سازی کسب و کار بازاریابی و فروش است، امروزه فروش جزو دغدغه های کسب و کار است. در گذشته تولید کنندگان برندگان بازی کسب و کار بودند ولی امروز فروشندگان

معرفی دوره آموزشی نوابغ بازایابی و فروش:

فروش از دو جنبه مهم مورد تاکید قرار می‌گیرد.  یکی رفع نیازها از طریق تبادل مالی و دیگری کسب جایگاه اجتماعی.

برجسته ترین نشانه کسب و کارهای آماتور ساده انگاری فنون اکتسابی فروش است:

یافتن مشتری

ایجاد ارتباط

مذاکره فروش

متقاعد سازی مشتری

اتمام فروش

همه موارد اشاره شده دارای فنونی ساده اما اثرگذار است که نتیجه کار را تغییر می‌دهد .

در این تجربه به عمق باورها و رفتار حیرت آور نوابغ فروش سفر کرده  و کشف می‌کنیم آنچه از دنیای آنان نمی‌دانیم و می‌آموزیم که چه می‌کنند تا نتایج حیرت آوری بدست آورند؟ و شما هم با این تکنیک‌ها قادر خواهید بود با انگیزه و انرژی فراوان به اوج فروش برسید.

افراد زیادی دوست دارند نابغه فروش شوند اما نمی‌شوند، چرا که هرگز بدنبال اطلاعاتی که فروشندگان خبره هیچگاه فاش نمی‌کنند، نیستند.

اما شما اقدام کنید. در مهارت‌های شگفت‌انگیز فروش منحصر‌بفرد، ماهر شوید . از ایده‌های جدید فروشِ‌ بهترین مدیران و نوابغ فروش استفاده کنید و کسب و‌کاری متفاوت بسازید، از سودهایی که در  روشهای این نوابغ‌ پنهان ‌شده‌اند نهایت بهره را برده  و از پیشرفت‌تان لذت ببرید.

مهارت‌های فروش یعنی:

مهارت‌های ارتباطی بین فروشنده و خریدار، یعنی یادگیری مهارت‌های ارتباطی، با یک نگاه سیستمی هر ارتباطی که در آن پیامی رد و بدل می شود از چهار قسمت تشکیل شده است. برخی از محورهای آموزشی ما بر اساس این تقسیم بندی بقرار زیر می باشد.

۱ – فرستنده پیام یا فروشنده

۲ – گیرنده پیام یا مشتری

۳ – پیام

۴ – کانال ارتباطی

    عکس دوره نوابغ فروش

۱ – فرستنده پیام یا فروشنده :

عناصر رفتار حرفه‌ای فرستنده پیام یا فروشندگان موفق

– رابطه انسانی برقرار کنیم 

– مردم جذب محصول شما نمی‌شوند، جذب شوق و ذوق و انرژی و احساس خوب شما می‌شوند.

– از تشویق به موقع استفاده کنیم

– اعتماد به نفس را در مشتری افزایش دهید.

– انتظارات و نیازهای مشتری را بشناسیم.

– دست از کنترل مشتری بردارید.

– زمانی را که شایسته مشتری است به او اختصاص دهید.

– مشتری را محترم بشماریم.

– تمرین تجسم خلاق و آمادگی قبل از ارتباط

– انتظارات خود را واضح بگویید

– پیش بینی کنید چه مسائلی می تواند پیش بیاید.

– کمی نابینا و کمی نا شنوا باشید.

– در حضور دیگران مشتری را سرزنش و مسخره نکنید. 

نقش هویت و تصویر ذهنی برند در افزایش فروش

 تصویر دوره نوابغ فروش

۲- گیرنده پیام یا مشتری

عناصر رفتار حرفه‌ای گیرنده پیام  مشتری

– گوش شنوا ، تکنولوژی رادارهای ابتدایی

– شکایت و انتقاد بهترین فرصت برای بهبود ارتباط

– با چه کسی همنشین باشیم، بهینه کاوی

 

۳ – پیام

– رفتارهای غیر کلامی  

– چشم ها کانون ارتباط

– نظافت و آراستگی

– قدرت کلام

 

۴ – کانال ارتباطی

– نوشته (تراکت، بروشور، بنر، …)

– فایل صوتی

– فایل تصویری

– کلاس، همایش

– سایت

 …

شکل دوره نوابغ فروش

 اهداف و ویژگی‌ها :  

سمینار علمی – آموزشی منظور، با هدف تحلیل عوامل موفقیت نوابغ فروش کشور، بررسی تکنیک‌های کاربردی و مؤثر موفقیت فروش در وضعیت عدم ثبات اقتصادی و معرفی برخی از نوابغ فروش ایرانی و همچنین به منظور ایجاد تحول در میزان فروش مؤثر در شرکت‌ها و سازمان‌های فروش محور برگزار می‌گردد.

 

گروه‌های مخاطب :

مباحث این دوره از مطالب کاملا کاربردی و ملموس گزیده شده و برای افراد فعال در حوزه‌های مختلف کسب و کار و بخش‌های اقتصادی اثر‌بخش خواهد بود.

لذا این دوره به کلیه افراد و گروه‌ها از جمله مدیران عامل، مدیران میانی و اجرایی سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین کار‌آفرینان، صاحبان صنایع و پرسنل کلیدی و فروشندگان توصیه شده است. فراموش نکنید که همه ما یک فروشنده ایم.

 

 

نوشته های مرتبط : 

کارشناس کسب و کار شوید. 

 نوشته های زیر عناوین و محتوای دوره آموزشی نوابغ بازاریابی و فروش می باشد، به مرور پس از سازماندهی مطالب و تایپ و بارگذاری، فهرست زیر تکمیل تر می گردد.   

 اهمیت بازاریابی و فروش: 

همه ما یک فروشنده ایم. 

بازاریابی و فروش عامل کلیدی موفقیت

آگهی های دعوت به همکاری 

بررسی بازار و انتخاب شغل 

عاشق کارتان هستید. 

تاثیر ارتباطات بر سلامتی، شادی و طول عمر 

 

 شناخت مخاطب: 

اصل بعدی در شناخت مخاطب

شناخت مخاطب پاشنه آشیل کسب و کار 

مخاطب نیازمند یا علاقمند 

انتخاب مخاطب خاص

کدام شکاف مخاطب را پر می کنید. 

چگونه شکاف ها را پر کنیم؟ 

تبلیغات کوکاکولا 

روشهای شناخت دقیق نیاز مشتریان

ویلون نوازی در مترو 

 

 اصول مشتری مداری:

مشتری را محترم بشماریم 

هیچ کس مجبور نیست از ما خرید بکند. 

محاسن دیگران را به رخشان بکشید. 

گوسفند درون دیگران را بیدار کنید. 

او را با رکورد قبلی اش مقایسه کنید نه با دیگران 

تصویر ذهنی انسان از دیگران

محصول خاطره ای است که مشتری با خود می برد. 

اجازه دهید افراد با ذهن ثروتمند به تیم کسب و کار شما بپیوندند.

راهنمای نحوه خرید از فروشگاه محصولات 

یادآوری چند نکته برای شما خریدار محترم 

نوآوری در تعامل کلامی با مشتری

امروز بهار است، ولی من نمی توانم آن را ببینم. 

مخاطب میهمان شماست، او را محترم بشماریم. 

 

زوج موفق و رویایی 

شناسایی تفاوت ویژگی های زنان و مردان

همسرتان را پنج دقیقه تحسین کنید. 

زندگی مشترک مثل کارنامه امتحانی است. 

عاشق می شویم به دلیل احساس خوبی که در هنگام با او بودن داریم.

از جمله دوستت دارم زیاد استفاده کنید. 

از هر جه بترسید به سرتان می آید. 

توافق بر عدم توافق 

مرا همانگونه که هستم دوست داشته باش!

تفاوت های تان را گنج بدانید. 

با هم رشد کنید، نه بر هم پشت 

هیچوقت به یک زن دروغ نگو! 

تکنیک های بازاریابی و فروش 

استراتژی متمایز بودن 

اجازه دهید افراد با ذهن ثروتمند به تیم کسب و کار شما بپیوندند. 

بازی گونگی ایجاد وفاداری مشتریان

مشکل یا فرصت

تمرین های کاربردی و عملی

پرسش های شناخت باور شما نسبت به دیگران 

 تمرین پرورش داشتن احساس خوب نسبت به مشتری  

فرآیند بازاریابی و فروش  

کلوپ عشاق خود را بسازید. 

 از ناحیه راحتی خود خارج شوید. 

من به دنبال یادگیری از دیگران نیستم. 

جلسات هضم تجربه از افراد موفق 

باشگاه سخنرانی وفن بیان 

باشگاه سخنرانی و فن بیان