ارتباطات

الزامات سیستم مدیریت کیفیت  ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵

۷ – ۴ – ارتباطات

سازمان باید ارتباطات داخلی و خارجی مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت، شامل موارد زیر را تعیین کند.   

 الف – در باره چه موضوعی ارتباط برقرار کند.

موضوع ارتباطات

ب – چه زمانی ارتباط برقرار کند.

زمان ارتباطات

پ – با چه کسی ارتباط برقرار کند.

با چه کسی ارتباطات

ت – چگونه ارتباط برقرار کند .

چگونه ارتباطات

ث – چه کسی ارتباط برقرار کند .  

چه کسی ارتباطات

دوست خوبم، در دوره مربیگری کسب و کار یا بیزینس کوچینگ که به دو صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد، ما بطور کامل به نحوه طراحی و پیاده سازی ساختار سازمانی، شرح وظایف، روش های انجام فعالیت های کسب و کار (فرآیندها، روش های اجرایی، دستورالعمل های کاری) در جهت بهبود عملکرد و افزایش ظرفیت کسب درآمد سازمانی می پردازیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر از محتوای دوره و نحوه برگزاری، بر روی نوشته زیر با عنوان مربیگری کسب و کار کلیک نمایید.      

نوشته های مرتبط: 

مربیگری کسب و کار(بیزینس کوچینگ)

روش اجرایی مدیریت ارتباطات 

محصولات مرتبط: 

برای آشنایی شما خوانندگان عزیز یک نمونه روش اجرایی مدیریت ارتباطات تهیه شده است. شما مدیران هوشمند با ایده گرفتن از این نمونه، روش اجرایی مدیریت ارتباطات هماهنگ با کسب و کار خود را تدوین خواهید کرد.

نمونه روش اجرایی مدیریت ارتباطات  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *