اصول مدیریت کیفیت

الزامات سیستم مدیریت کیفیت  ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵

۰ – ۲ – اصول مدیریت کیفیت

 این استاندارد بین المللی بر مبنای اصول مدیریت کیفیت تشریح شده در ISO9000  است. این شرح اصول مدیریت با توضیحی از هر اصل، علت مهم بودن این اصل برای سازمان و مثال هایی از مزایای مرتبط با اصل و همچنین اقدام های نمونه برای بهبود عملکرد سازمان وقتی که اصل را به کار می گیرد، همراه است.

اصول مدیریت کیفیت شامل موارد زیر است:

  • تمرکز بر مشتری
  • رهبری
  • مشارکت (همراه با اشتیاق) کارکنان
  • رویکرد فرآیندی
  • بهبود
  • تصمیم گیری مبتنی بر شواهد
  • مدیریت ارتباطات

دوست خوبم، در دوره مربیگری کسب و کار یا بیزینس کوچینگ که به دو صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد، ما بطور کامل به نحوه طراحی و پیاده سازی ساختار سازمانی، شرح وظایف، روش های انجام فعالیت های کسب و کار (فرآیندها، روش های اجرایی، دستورالعمل های کاری) در جهت بهبود عملکرد و افزایش ظرفیت کسب درآمد سازمانی می پردازیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر از محتوای دوره و نحوه برگزاری، بر روی نوشته زیر با عنوان مربیگری کسب و کار کلیک نمایید. 

نوشته های مرتبط: 

مربیگری کسب و کار(بیزینس کوچینگ)  

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *